Καλησπέρα και από εμένα. Λοιπόν να τα πάρουμε από την αρχή.
1.Ρυθμίσεις: Όσον αφορά τις ρυθμίσεις, δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος. Εφόσον έχεις τις συχνότητες που θέλεις να ακούς, οι ρυθμίσεις που έχω δώσει εδώ στο forum είναι μια χαρά. Εάν θέλεις να επικοινωνείς, βέβαια, με κάποιους αναμεταδότες, τότε θα χρειαστείς επιπλέον στοιχεία να περάσεις για την κάθε συχνότητα (OFFSET, TONE, etc). Το αρχείο img που ανέβασα στα Downloads περιέχει όλες τις ρυθμίσεις, τις οποίες έχεις ήδη περάσεις, καθώς και όλες τις marine συχνότητες έτοιμες για ακρόαση και επικοινωνία. Ξαναλέω, όμως, πως εάν θέλεις μόνο να ακούς, οι ρυθμίσεις που έχεις περάσει είναι σωστές.
2.Κεραία: Η αλήθεια είναι πως θα χρειαστείς, στην βάρκα πάντα, μια μαγνητική κεραία - λίγο μεγαλύτερη από την εργοστασιακή που ακολουθεί το baofeng. Σε εμένα, σε πορεία ή ανάμεσα σε λοφάκια, χάνει το σήμα η εργοστασιακή κεραία. Δοκίμασα αυτή (https://www.a-store.gr/exoteriki-keraia-baofeng-magnitiki-41cmbf-888d-uv-5r-plus-uv-82-uv-5re-plus-ut-106uv) και για τα χρήματά της έμεινα ικανοποιημένος. Είναι και μαγνητική, οπότε δεν χρειάζεται να την κολλήσεις. Γενικά, όσο πιο μεγάλη τόσο πιο καλά ... μάλλον ισχύει σε όλα στην ζωή (;) 🙂
3.Για το συγκεκριμένο μοντέλο, πρέπει να φέρεις ραδιοερασιτεχνική άδεια - ασχέτως αν ακούς μόνο τα marine. Σε έλεγχο θα σου την ζητήσουν.
Ότι άλλο χρειάζεσαι, μας ενημερώνεις.